26 martie 2013

Sunt doar la un gând distanţă




Am primit de la o prietenă dragă sufletului meu un mail simplu cu nişte cuvinte care o impresionaseră puternic. Le-a găsit ca motto intr-o poveste ce-o citea cu fiul ei.  Ea mi le-a trimis mie, pentru că aşa a sfătuit-o Iubirea. Vi le trimit si eu vouă, pentru că vă iubesc:
 ¨Faptele savârşite de oameni sunt de 3 feluri: conform firii, mai prejos de fire şi mai presus de fire. Firească este pacea, împotriva firii este duşmănia şi mai presus de fire sunt iertarea şi binele dezinteresat.¨
                                      Sfântul Atanasie cel Mare.
Sunt doar la un gând distanţă de voi, de dragul meu Spaţiu de Iubire, de fagul bătrân şi de mestecenii iubiţi. Uneori mă amuz închipuindu-mi că de fiecare dată când gândul mă poartă catre casă, mă şi mă materializez pentru o clipă acolo.... o clipă numai, înmulţită c-o mie... Nu vă speriaţi dacă vedeţi ceva clipind printre pomişori – sunt eu.

Şi abia aştept să revin.
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Elefant.ro - Premium
Bio-Cosmetics.ro