20 aprilie 2012

Lucrari de primavara




 Primul Iaz

      Am zis sa profit de zilele inceputului de primavara si sa incerc sa fac un mic iaz. Deci iata-ma alaturi de doua ajutoare prietene, Ana si Angela, la sapatul primului iaz.
Am ales un loc pe albia unui paraias care curge cam tot timpul anului. Am sapat in doua trepte, largind pe o latura albia paraiasului, iar cea mai mare parte are cam 1,5 m adancime. Am lucrat aproape trei zile, si ce a iesit se vede. Doar temperatura nu se vede in poza, dar va spun ca este cam 4-5gr celsius.
Desi l-am treminat pe 23 martie, abia acum trei zile am avut curajul sa ma arunc in el, imboldit de copii, care deja se balacisera putin cu mainile si picioarele, ba unii chiar cu totul.
Senzatia a fost foarte, foarte tare. N-am putut sta mai mult de 30 sec.
Si lucrul la gradina este in plina desfasurare, dar despre asta mai pe larg in urmatoarea postare.



Un comentariu:

Elefant.ro - Premium
Bio-Cosmetics.ro