10 ianuarie 2012

Trezire

      Un tata a observat ca baiatul lui se furisa in fiecare zi, un anumit timp, in padurea din apropiere. Tatal a inceput sa se ingrijoreze. Ce-ar putea sa faca baiatul acolo, in padure?
s-a intrebat el. Intr-o zi, isi intreaba fiul: “De ce petreci atat de mult timp in acea padure?” Iar baiatul raspunde:
“Pentru a fi mai aproape de Dumnezeu.”
“Ei bine, nu e nevoie sa te duci in padure pentru asta. Dumnezeu e pretutindeni. Dumnezeu nu e diferit in padure, fata de cum e aici, in restul lumii.” - spuse tatal.
“Da, tata - a zambit baiatul - dar in padure eu sunt diferit.”

 (Neale Donald Walsch – Noile revelatii)


      Am plecat de la oras catre comunitate, crezand ca trebuie doar sa fac ceva, sa schimb ceva. Ma pregatisem pentru a face. Acum realizez ca trebuie sa fiu ... Ce? Inca nu stiu, dar altceva decat am fost pana acum. Abia acum inteleg ce voia sa spuna indemnul “ fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume.”
     Am  crezut ca a te muta de la oras
la tara inseamna doar sa schimbi locul si sa te adaptezi, dar acum inteleg ca e mult mai mult decat atat. In padure... sau oriunde in natura, unde zgomotul de fond al civilizatiei se estompeaza, incepe sa se simta diferenta. Eu, una, sunt diferita aici. Sunt alta.Si ma simt coplesita.Undeva, intre multele si diversele activitati, am realizat ca nu mai e drum de intoarcere. Pentru mine, acum

A venit vremea cand este mai greu
Sa raman inchisa in mugure
Decat sa infloresc.
                            
                       Ana (Marcela)

Un comentariu:

  1. Bună, Marcela și Mircea!

    Mă bucur să aud de voi, și mă bucur că ați găsit un loc în care vă simțiți atât de bine și care vi se potrivește. :)

    RăspundețiȘtergere

Elefant.ro - Premium
Bio-Cosmetics.ro